Søk i denne bloggen

tirsdag 21. oktober 2008

Ferdig med praksis!

Da er jeg ferdig med praksis på "Renal unit" eller nyre enheten på norsk. Endelig er det mer tid til lesing og trening :D Fikk et litt uventet et brev fra "united states army" idag, om rekruterting til forsvaret, det brevet skal helt klart rammes inn når jeg kommer tilbake til Norge!
"ka du si mamma, skal æ dra til Iraq ilag med Amrikaneran" ? hehe

Bilde av håkon ved en av rekrutterings plakatene til det amerikanske forsvaret!


Nå er planleggingen av Miami turen i boks, og avreise er torsdag førstkommende kl 15.40 ! gleder meg som en unge til å bare slappe av, vel bare avslapping blir det nok ikke... må skjekke ut utelivet og byen også ! Og litt lesing på "Adult health" (sykdomslære) hører også med.

Bilder:Ida pia mi!


Luke Smidt - Roommaten min !

Anne Maren - beste venninna til Ida og ei "kjema god jenta, som me seie det på vestlandet" !

Pappa - på web cam... hehe
Kristin - på byggeplass besøk, en av de første dagene i Sioux falls.


Lisa "heilt topp" Vassmo Andersen - Også på byggeplass besøk

En rekruterings plakat for mannlige sykepleiere - i korridoren på sykepleieavdelingen på skolen.

7 kommentarer:

Anne Maren sa...

faar eg lov aa kritisera litt? :p
"kjemPe goE jenta" ;) hehe
just for the record ;)

Ida :) sa...

Hehe, takk for det nydelige bildet kjære ;)
Godt at folket ditt hjemme får se mine beste sider på forhånd :p
Må si æ e mæktig imponert over updates hos dæ! :D

Godt jobba, stå på kjæresten min! <3

Daniel Strand sa...

hehe, oppdateringa kommer nok helt sikkert til å bli dårligere, når æ ikke har eksamen å les til :p hehe

Stine Elise sa...

Hei. Igjen.

Ser du ikkje har svart på kommentaren min i saken angåande ny blogg (sjå lenger ned på forrige side). Må berre sei at sida eg har stemt to gongar "ja" på pollen din, håper eg du set stor nok pris på dei stemmane og responsen til å legge att ein liten kommentar til meg. Det hadde eg verkeleg satt stor pris på. STOR pris på. Eller som dei kanskje seier i statane: from the bottom of my heart. Det vert kanskje helst brukt i ein anna samanheng når eg tenkjer meg om. (Håper forresten Ida har forklart at eg ikkje er mentalt ustabil, men veldig lett påvirkelig når det kjem til det lovlege narkotiske stoffet koffein.)

Er som sagt veldig glad for at du har laga deg blogg, for no kan vi sjå kva både du og Ida helt på med på andre sida av dammen. Kos dykk i Miami.

Venter på svar

Stine

Unknown sa...

Hei Stine Elise, eller bruka du kanskje bare Stine :p gleda mæ sykt mye til å dra til miami imorra ilag med Ida og resten av gjengen. Kordan e livet hjemme i Norge ? Her e det ganske bra, litt mye å gjør... eller helt sykt mye å gjør faktisk... men men. Det går sæ til :D ikke lenge igjen til jeg drar hjem nå, under 2 månder, tida går så det fyker som det fyker som Ida ville ha sagt :p hehe, ikke sant Ida :D Ganske kult med blogg egentlig, ser ut som det er en liten overvekt på folk som ønsker at jeg skal ha blogg, å det er jo bra... "the vote continues" :p hehe. Kor du bor foresten, kordan kjenne du Ida osv ? ganske åpent spørsmål, så får sikkert et hel stil tilbake :p hehe

Hilsen fra Daniel :D

Ida :) sa...

Oppdatering kjære??
hehe

Stine Elise sa...

Å, Daniel, det var koseleg å endeleg få svar. Men eg må be om orsaking for at det tok så lang tid for meg å svare. Det skal sjølvsagt ikkje gjenta seg.

Hørte forresten frå Ida at dykk hadde hatt det veldig fint i Miami, og eg håper det stemmer. Her i kalde Noreg er det heilt andre tilstander. Så no skal du få høre (trur forresten det er sperre på kor langt du kan skrive på kommentarar, så inga grunn til uroing). For eg bur i Volda, Sunnmøre, og her studerer eg for augneblinken musikk. Eit særs givande studium, men ganske mykje å gjer.

Ida kjenner eg gjennom Sygna, kor ho budde i hovudet mitt siste året. Ho er ei veldig god venninne :)

Men eg må diverre arbeide med eit arb.krav som skal inn snart; vi driv å arrangerar songar til kor med piano komp., så det vart ikkje allverda til svar denne gongen.

Takkar likevel for eit koseleg svar, og håpar du har lest heile innlegget.


Med venleg helsing
Stine