Søk i denne bloggen

onsdag 5. november 2008

Miami !

Ja da er jeg tilbake fra solfylte Miami, for å bruke en veldig uslitt klisje :D Akurat nå sitter jeg i senga i nyter at jeg er ferdig med to store prøver. I fagene Bahvioral health og adult health, noen kilo lettere som jeg bruker å si :D Til helgen blir det mest sansynlig roadtrip med Ida! til "Mount rushmore", som ligger i den vestre delen av sør-dakota (sioux falls ligger sør-øst). Kan jo nesten ikke dra fra USA uten å ha vært der da.




Uka etterpå, venter noe jeg har ventet lenge på og gleder meg veldig til. Coldplay konsert i Kansas city ! (13 november) I tilegg til konserten blir det vel besøk på de kjente steak-housene. Og litt bli-kjent-turing i området :D :D

Her kommer noen bilder fra rett før Miamituren, et fantastisk måltid på et årntlig Amerikansk BBQ resturant, "Famous Daves"
Christian (som liker å ta bli tatt bilde) og Ingvild.


Bilde fra tre-lounge, stam uteplassen vår her i Sioux falls


Her kommer litt bilder fra Miami !

Lisa, Miriam og Kristin i Taxi på tur til bussen som skulle ta oss fra Sioux falls til Minneapolis.Her er den er erkeamerikanske, kule og fantastisk pratsomme taxisjåføren vår :D Han har faktisk en norsk oldfar, slik som mange i Mid-west i USA har :D


Et skilt som hengte over en micrbølgeovn...



Ida (min kjærest) og Anne på flyplassen i Minneapolis, kl 5 på natten/morgen :D


Meg en velkjent figur, fortsattpå flyplassen kl 05 om morgenen :p


Ida og Anne på stranden i Miami, den første dagen da vi kom dit. Været var ikke helt på topp som dere kan se. overskyet og 25 grader !




Bilde av den norske gjengen utenfor en uteplass ved south beach. ikke så langt ifra tattoverings skjappa "Miami INC, på Discovery channel". wææææov


En flott liten fugl, ved en av de velkjente Lifeguard/baywatch/babewatch -husene på Miami south beach!


Meg. Se mamma jeg har ikke blitt så feit :p


Hotellene og den fantastiske stranda !





3 kommentarer:

Lena sa...

halla daniel:)bra blogg du har! å gratulere med overstått eksamen!

føler d er på tide at vi blir kjent, siden vi skal tilbringe litt tid sammen hos ida i romjula:p:P nå er ikke jeg den eneste nordlennigen hennes lengre, så da blir jeg pent nødt til å dele litt:p hehe

Lena

Stine Elise sa...

daniel, eg tykjer det er litt lenge sidan sist du oppdaterte bloggen din no. berre nevner det :)

Ida :) sa...

Enig med stine!!
Come on Honey ;)