Søk i denne bloggen

fredag 13. mars 2009

Endelig ny oppdatering


Vel, nu har vi endelig flyttet inn i leiligheta her i Bodø (før sånn 3 måneder siden). Jeg er akkurat ferdig med den sisten eksamenen før jeg er ferdig utdannet sykepleier, nå er det bare bacheloroppgaven og en siste praksis igjen. Ellers har jeg fått meg sommerjobb på Sør 4, som er en akuttpsykiatrisk avdeling. Sykehuset ligger bare et steinkast fra der jeg og Ida bor :D Blir mye jobbing i sommer, men også mye morro!

28 Juli blir det Michael Jackson konsert i London

Ellers blir det en roadtrip litt senere på sommeren :D
Turen starter selvfølgelig i Bodø, og følger E6 gjennom Trondheim i rettning Oslo. Hvor turen går derifra er det ingen som vet enda, men en tur innom Tyskland,Østerike, Polen osv hadde ikke vært å forrakte :p










Ellers går livet sine vante dager her i Bodø. En fantastisk god kjæreste er også god å ha når vinder blåser som værst! Mange turer blir det også, selv om været kanskje setter noen begrensninger. Her er et bilde av Ida, med moteriktig turtøy :p



Ellers er jeg glad i Pizza...



Ha ei god helg, ta deg et Pizza stykke å kos deg !